کتاب وصایای امام خمینی

دانشجویان عزیز ،در این بخش کامل ترین و جامع ترین مجموعه ای از کتاب و نمونه سوالات تستی و تشریحی با پاسخنامه جزوه درس وصایای امام خمینی (ره) در قالب فایل pdf تهیه و تدوین گردیده است.
کتاب وصایای امام خمینی

این وصیت نامه که شامل ۱۱۱ صفحه میباشد به ۱۳ درس تقسیم بندی شده است وشامل سوالات تستی و تشریحی مربوط به هر درس می باشد که مربوط به دانشگاه آزاد می باشد کلیه سوالات همراه با جواب هستند.

دانلود کامل ترین کتاب و سوالات وصایای امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد

این وصیت نامه در تاریخ ۲۶ بهمن ماه سال ۱۳۶۱ هجری شمسی (مطابق با ۱ جمادی الاول سال ۱۴۲۰ هجری قمری توسط حضرت امام خمینی (ره) نگاشته شد و یک نسخه از آن طی پیامی به تاریخ ۱۳۶۲ هجری شمسی به صورت لاک و مهر شده نزد خبرگان اولین دوره ی مجلس خبرگان رهبری بهامانت سپردند.

امام خمینی در سال های بعد و صیت نامه را مورد بازبینی قرار داده و با انجام تغییراتی در آن ، دو نسخه از متن اصلاحی را که بر روی پاکت آن ها به خط ایشان نوشته شده است :« متن وصیت نامه سیاسی الهی اینجانب جهت نگه داری در مجلس خبرگان و آستان قدس رضوی » برای تحویل به مراکز مذکور به نمایندگان خویش سپردند .

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب تاریخ تحلیلی صدر اسلام نصیری” را در سایت پدیده فایل بخوانید .


کتاب وصایای امام خمینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.