100 کسب درآمد دلاری

باشیم؟
کسب درآمد دلاری : در سال‌های اخیر شاهد افت شدید ارزش ریال هستیم و تقریباً هفته‌ای نبوده که ارزش ریال در برابر دلار کاهش نداشته باشد و هر ماه شاهد افت شدید ریال و بالا رفتن قیمت دلار نباشیم.

در چنین شرایطی کسب درآمد در حالت عادی و به صورت ریال، هر روز و هر روز سخت تر می‌شود و افراد برای کسب درآمد باید مدت بیشتری را صرف کار کردن کنند.

به طوری که بسیاری از مردم حتی مجبور هستند دو یا سه شغل هم‌ زمان داشته باشند تا بتوانند امورات خود را بگذرانند.

در‌واقع افراد به ریال کار میکنند و به دلار خرید میکنند.

چرا که بسیاری از اقوام مصرفی وارداتی هستند و این هزینه حتی بر روی دوش کشاورزانی که در ایران محصول تولید میکنند هم سنگینی میکند و آن‌ ها هم مجبور هستند که محصولات خود را گران تر بفروشند.
یکی از راه‌هایی که میتواند به این وضعیت کمک کند، این است که افراد هم درآمد ارزی داشته باشند و محصولات و خدمات خود را به صورت ارزی ارائه دهند.

قائدتاً در ایران امکان چنین کاری نیست و نمیتوان پول رسمی کشور را کنار گذاشت، اما می‌ توان کسب و کار های اینترنتی را راه اندازی کرد که به صورت ارزی برای شما کسب درآمد به همراه داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم تا روش های کسب درآمد دلاری و ارزی را به شما معرفی و آموزش دهیم.
با این حال شما باید خودتان بر اساس شرایط خودتان تصمیم بگیرید که کدام یک از روش های کسب درآمد، مناسب فعالت شما است و باید در مورد هر یک از روش های معرفی شده، تحقیق بیشتری کنید تا بتوانید سازگار ترین و مناسبت ترین روش را برای خود انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که برای کسب درآمد دلاری و ارزی باید بتوانید با مشتری به زبان خودش مکاتبه داشته باشید، بنابراین لازم است که زبان انگلیسی خود را هم کمی قوی کنید تا بتوانید به راحتی مشتریان خارجی بیشتری جذب کنید.

زبان انگلیسی زبانی است که در بیشتر کشور های دنیا رایج است و مختص به انگلیس و آمریکا نیست.

بنابراین بیشتر افرادی که قصد دارند کار خود را برون سپاری کنند، به زبان انگلیسی هم تسلط کافی دارند.

برای مثال ممکن است شما از یک مشتری هندی سفارشی را بگیرید ولی هر دوی شما به زبان انگلیسی مکاتبه داشته باشید.

در ادامه ۱۰ روش مختلف کسب درآمد به صورت دلار را در ایران معرفی میکنیم :
۱٫ فریلنسینگ ( دورکاری ) :
فریلنسینگ یا دورکاری به معنای انجام پروژه هایی است که از راه دور قابل انجام هستند.

اگر شما در زمینه هایی مهارت داشته باشید که با کامپیوتر قابل انجام باشد، میتوانید چنین سفارش هایی را قبول کنید و از این راه کسب درآمد داشته باشید.

برای مثال اگر شما قادر باشید یک پروژه ساخت اپلیکیشن یا یک پروژه نقشه کشی را انجام دهید و فایل نهایی پروژه را برای مشتری بفرستید، میتوانید درآمد دلاری و ارزی به همراه داشته باشید.

پروژه های زیادی هستند که با کامپیوتر قابل انجام هستند و شما میتوانید به راحتی این سفارش ها را قبول کنید و در خانه آنها را تکمیل کرده و برای مشتری بفرستید.

در این روش حتی میتوانید از راه دور به مشتری خود آموزش دهید تا مشتری یک کار فنی را خودش بتواند انجام دهد و بابت این آموزش و راهنمایی، به شما حق مشاوره پرداخت کند.

وب سایت های زیادی برای انجام دورکاری وجود دارد که میتوان از جمله آنها به وب سایت های freelancer.com ، freelancer.ir ، Envato و PeoplePerHour اشاره کرد.

شاید برای شما هم جالب باشد که نوشتاری جدید درباره معرفی سایت تم فارست بخوانید.
در نهایت در نظر داشته باشید که درآمد از روش دورکاری نمیتواند همشه هم ثابت باشد و گاهی ممکن است سفارش های زیادی را به دست بیاورید و ممکن از برعکس آن سفارش های کمی را به دست بیاورید و یا در یک بازه زمانی به کلی درآمدی نداشته باشد.

البته این بستگی به تخصص شما هم دارد.

اگر شما فقط یک نوع پروژه را بلد باشید، یعنی فقط در همان زمینه میتوانید که پروژه بگیرید و ممکن است تعداد پروژه ها در آن زمینه گاهی زیاد باشد و گاهی کم.

در مقابل اگر شما قادر به انجام انواع بیشتری از پروژه ها باشید، میتوانید سفارش های بیشتری را بررسی کنید و درآمد بیشتری داشته باشید.

به این صورت اگر شما در چندین زمینه ماهر باشید، قادرخواهید بود تا پروژه های بسیار زیادی بگیرید و احتمال این که در یک بازه زمانی بیکار شوید، بسیار پایین است.

کسب درآمد دلاری
در این مقاله دو تا از این وب سایت ها را به شما معرفی میکنیم :

۱٫ وب سایت Fiverr :
میتوان گفت که این وب سایت یکی از بهترین وب سایت های دورکاری است که بین ۱۰۰ وب سایت اول آمریکا و جهان قرار دارد. کاربران زیادی را در خود جای داده و چیزی در حدود ۳ میلیون خدمات و دسته بندی را ارائه میدهد و از این رو بستر بسیار مناسبی است تا درآمد خوبی از آن به دست آورید.

کمترین درآمد آن ۵ دلار است. یعنی اگر بتوانید ساده ترین پروژه را در این وب سایت دریافت کنید، زورانه چیزی حدود ۷۰ هزار تومان را به دست آورید و این فوق العاده است.

شاید باورش سخت باشد که در این وب سایت از چه کار های ساده و به ظاهر مسخره ای پول در می آوردن.

افراد از ایجاد تصاویر خنده دار تا تقلید صدای افراد سر شناس و آوازخوانی کار های باورنکردنی و عجیب کسب درآمد می کنند.

اگر زبان انگلیسی خوبی داشته باشید و کمی هم خلاقیت به خرج دهید، میتوانید درآمد ارزی خوبی را از این وب سایت به دست آورید.

fiverr
بیشتر ایرانی ها از راه ترجمه متن، محتوا نویسی، بررسی وضعیت سئو، طراحی گرافیک بنر و کارت ویزیت، برنامه نویسی و مشاوره گردشگری به کسب درآمد می پردازند.
این وب سایت دارای اپلیکیشن مدیریت پروژه ها و ارتباط کاربران است که میتوانید از گوگل پلی برای سیستم عامل های اندروید و از اپ استور برای سیستم عامل آی او اس، آن را دریافت و نصب کنید.


100 کسب درآمد دلاری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.